Kraj

Oriflame promuje firmę jako sposób na biznes

Firma kosmetyczna Oriflame Poland, specjalizująca się w sprzedaży bezpośredniej, ruszyła z kampanią reklamową. Jak powiedziała Maria Zakrzewska, dyrektor marketingu Oriflame...

Firma kosmetyczna Oriflame Poland, specjalizująca się w sprzedaży bezpośredniej, ruszyła z kampanią reklamową. Jak powiedziała Maria Zakrzewska, dyrektor marketingu Oriflame Poland, kampania ma na celu m.in. pokazanie możliwości na zbudowanie własnego biznesu dzięki współpracy z koncernem. W kampanii zaprezentowano sześć różnych historii ludzi, którzy współpracują z Oriflame. Na niektórych layoutach pokazano również całe rodziny w celu podkreślenia, że dla firmy pracują także mężczyźni (11 proc.). Kreację kampanii przygotowała agencja Zoom. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Group. Działania reklamowe obejmują prasę, łącznie 13 tytułów. Kampania potrwa kilka tygodni. Jej wartość nie została podana. (JD)