W produkcję zaangażowanych było 160 osób.
W trwającą pięć dni zdjęciowych produkcję zaangażowanych było 160 osób. Zdjęcia kręcone były w Warszawie przy ul. Klonowej, skwerze Tarasa Szewczenki i przy ul. Mokotowskiej.
– Najtrudniejsze wcale nie było uzyskanie efektu większego niż w przypadku ubiegłorocznego filmu "Angielski" – mówi Adam Szałamacha, brand manager Allegro. - Skoro już raz pokazaliśmy reklamę oglądaną przez cały świat, to drugi raz tego nie musimy robić. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tej historii. Zależy nam na tym, żeby opowiedzieć wiarygodną i prawdziwą historię. Ta z talizmanem chwyciła nas za serce, bo dała możliwość wplecenia w komunikację komercyjną bardzo ważnego elementu społecznego, którego na co dzień czasem nie dostrzegamy. Dlatego też nawiązaliśmy w tym roku współpracę ze Szlachetną Paczką, która jest najbardziej rozpoznawalną organizacją wspierającą potrzebujących m.in. w okresie świąt.
Od 1 do 24 grudnia Allegro wystawi na aukcjach charytatywnych ręcznie robione talizmany – rekwizyty z tego filmu. Wpływy ze sprzedaży zostaną przeznaczone na rzecz Szlachetnej Paczki.
Planowaniem i zakupem mediów dla Grupy Allegro zajmuje się dom mediowy Universal McCann.
Wspomniany ubiegłoroczny spot świąteczny Allegro pt. "Angielski" ma w serwisie YouTube ponad 14,2 mln odtworzeń, a agencja Bardzo otrzymała za niego złotą i dwie srebrne statuetki w tegorocznym konkursie Epica Awards 2017.
Czytaj więcej na temat: Universal McCann, Allegro, YouTube, Bardzo, Szlachetna Paczka, Hubert Stadnicki, Jesper Ericstam, Karolina Czarnota, Monika Kamińska, Henrik Stenberg, Adam Szałamacha