Kraj

Monday agencją komunikacji zintegrowanej

Agencja rozszerza profil działalności.

Agencja Monday PR przekształca się w Monday, agencję komunikacji zintegrowanej. Zmiana jest wynikiem trwającego od pewnego czasu procesu transformacji z klasycznej agencji public relations w stronę agencji komunikacji zintegrowanej opartej na obszarze public relations, digital, social media, content marketing oraz influencer relations.

Monday PR powstała w 2006 r. jako klasyczna agencja public relations specjalizująca się głównie w komunikacji korporacyjnej oraz produktowej dla firm z sektora nowych technologii. Od 2010 r. stopniowo uzupełnia public relations o kompetencje z zakresu marketingu, social mediów oraz działań digitalowych.

W 2017 r. agencja powiększyła dział digital do dziewięciu osób, wzmocniła kompetencje z obszaru gamingu i e-sportu oraz zatrudniła dodatkowych ekspertów: Aleksandrę Bobkowską (senior communication manager), Krzysztofa Rygla (senior communication manager) i Tomasza Relewicza (senior advisor). Monday składa się obecnie z trzech działów – consumer & gaming, któremu szefuje Krzysztof Rygiel, corporate communication, którym zarządza Aleksandra Bobkowska, oraz digital z Adamem Kozłowskim na czele. Magdalena Skarżyńska, dotychczas senior account director, objęła stanowisko managing directora agencji.