Kraj

Bank Millennium reklamuje kredyty hipoteczne

Bank Millennium SA rozpoczyna wiosenną kampanię reklamową oferty kredytów hipotecznych pod hasłem "MilleKredyt Dom. Łatwo dostać. Łatwo spłacić". Kampania obejmuje...

Bank Millennium SA rozpoczyna wiosenną kampanię reklamową oferty kredytów hipotecznych pod hasłem “MilleKredyt Dom. Łatwo dostać. Łatwo spłacić”. Kampania obejmuje swoim zasięgiem prasę i radio i będzie prowadzona w kwietniu, a jej kontynuację zaplanowano na maj br. Od strony strategii i kreacji kampanię przygotowała Saatchi & Saatchi, zaś planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenithmedia. Kampania skierowana jest zarówno do osób budujących dom (w szczególności we własnym zakresie), jak i do klientów chcących kupić dom lub mieszkanie. Przekaz reklamowy wykorzystuje dwa slogany: “Z MilleKredytem Dom… dom jak z bajki” oraz “Z MilleKredytem Dom… mieszkanie jak z bajki”. Mediaplan kampanii obejmuje dzienniki ogólnopolskie i regionalne (m.in. “Gazeta Wyborcza” – wydania ogólnopolskie i lokalne, m.in. częstochowskie, katowickie i bielskie, krakowskie, łódzkie, lubelskie, olsztyńskie i zielonogórskie, “Gazeta Olsztyńska”, “Gazeta Lubuska”, “Dziennik Zachodni”, “Express Bydgoski” i “Nowości”), tygodniki i magazyny (“Newsweek”, “Polityka”, “Wprost”, “Murator”) oraz radiostacje ogólnopolskie i lokalne (Radio Zet, RMF FM, PR3, Radio Eska w Poznaniu i Wrocławiu, Radio Wa-Ma w Olsztynie, Radio Na Fali w Szczecinie i Polskie Radio Gdańsk). Jako uzupełnienie kampanii mediowej zaplanowano również działania BTL-owe: naklejki na drzwi i okna, plakaty, ulotki, teczki ofertowe, plakietki oraz makietki ustawione w oddziałach, centrach kredytów hipotecznych i u developerów. Przypomnijmy, że w ostatnim czasie kampanie wspierające sprzedaż kredytów hipotecznych uruchomiły m.in. GE Money Bank oraz Bank BPH (pisaliśmy o tym w DS “MMP” 10 i 16 marca). (MB)