Bank Millennium SA rozpoczyna wiosenną kampanię reklamową oferty kredytów hipotecznych pod hasłem “MilleKredyt Dom. Łatwo dostać. Łatwo spłacić”. Kampania obejmuje swoim zasięgiem prasę i radio i będzie prowadzona w kwietniu, a jej kontynuację zaplanowano na maj br. Od strony strategii i kreacji kampanię przygotowała Saatchi & Saatchi, zaś planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenithmedia. Kampania skierowana jest zarówno do osób budujących dom (w szczególności we własnym zakresie), jak i do klientów chcących kupić dom lub mieszkanie. Przekaz reklamowy wykorzystuje dwa slogany: “Z MilleKredytem Dom… dom jak z bajki” oraz “Z MilleKredytem Dom… mieszkanie jak z bajki”. Mediaplan kampanii obejmuje dzienniki ogólnopolskie i regionalne (m.in. “Gazeta Wyborcza” – wydania ogólnopolskie i lokalne, m.in. częstochowskie, katowickie i bielskie, krakowskie, łódzkie, lubelskie, olsztyńskie i zielonogórskie, “Gazeta Olsztyńska”, “Gazeta Lubuska”, “Dziennik Zachodni”, “Express Bydgoski” i “Nowości”), tygodniki i magazyny (“Newsweek”, “Polityka”, “Wprost”, “Murator”) oraz radiostacje ogólnopolskie i lokalne (Radio Zet, RMF FM, PR3, Radio Eska w Poznaniu i Wrocławiu, Radio Wa-Ma w Olsztynie, Radio Na Fali w Szczecinie i Polskie Radio Gdańsk). Jako uzupełnienie kampanii mediowej zaplanowano również działania BTL-owe: naklejki na drzwi i okna, plakaty, ulotki, teczki ofertowe, plakietki oraz makietki ustawione w oddziałach, centrach kredytów hipotecznych i u developerów. Przypomnijmy, że w ostatnim czasie kampanie wspierające sprzedaż kredytów hipotecznych uruchomiły m.in. GE Money Bank oraz Bank BPH (pisaliśmy o tym w DS “MMP” 10 i 16 marca). (MB)