M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wawel wspiera drugą edycję akcji dobroczynnej

Katarzyna Woźniak | 22 listopada 2017, 06:00

Druga odsłona działań realizowana jest pod hasłem "Serce rośnie".

Wystartowała druga edycja akcji społeczno-konsumenckiej "Serce rośnie” organizowanej przez firmę Wawel. Konsumenci, kupujący produkty z portfolio firmy, oznaczone serduszkiem, mogą wspomóc jedną z pięciu wybranych organizacji dobroczynnych biorących udział w programie. Za strategię komunikacji
i kreację kampanii odpowiada agencja Schulz Brand Friendly, a za obsługę PR Garden of Words Group.
Wawel kontynuuje obraną we wrześniu strategię "czynienia dobra" i również w kontekście ostatnich działań marketingowych realizuje charytatywną akcję, której twarzami zostali m.in. Anna Dymna czy Ewa Błaszczyk. Zakup specjalnie oznakowanych produktów ma oznaczać wsparcie dla jednej z wymienionych instytucji: Fundacji Anny Dymnej Mimo Wszystko, Fundacji Wawel z Rodziną, Akademii Przyszłości księdza Jacka Stryczka, Fundacji Jaśka Meli Poza Horyzonty i Fundacji Ewy Błaszczyk Akogo?.

Kampania telewizyjna, wspierająca działania, ruszy 27 listopada, a działania OOH - 1 grudnia 2017. Zaplanowano także działania digital, PR oraz intensywne wsparcie akcji w punktach sprzedaży. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Mets.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,