M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Tchibo rozszerza markę super premium Davidoff

Serwis Dzienny | 23 marca 2005, 00:00

Firma Tchibo rozszerza markę super premium Davidoff, wprowadzając do sprzedaży kawę rozpuszczalną Davidoff 57 Espresso Instant. 100-g opakowanie kawy kosztować...

Firma Tchibo rozszerza markę super premium Davidoff, wprowadzając do sprzedaży kawę rozpuszczalną Davidoff 57 Espresso Instant. 100-g opakowanie kawy kosztować ma ok. 29 zł. Produkt nie otrzyma wsparcia w postaci regularnej kampanii mediowej. Przygotowano jedynie wyraziste materiały promocyjne, a ponadto produkt ma bronić się jakością i eleganckim opakowaniem. Davidoff jako marka korzysta ze sponsoringu w działaniach promocyjnych. Ostatnio towarzyszył widzom spektakli Petersburskiego Baletu Męskiego, który w lutym br. gościł w Polsce, dając popis tańca przed 22-tys. publicznością. W kwietniu Davidoff będzie sponsorem pokazu mody Teresy Rosatti. Marka Davidoff jest obecna w segmencie super premium od 2002 r. Obecnie liczy sześć różnych produktów, w tym warianty kawy mielonej i rozpuszczalnej. Jej grupę docelową stanowią osoby w wieku 28-60 lat, o wysokich lub bardzo wysokich dochodach, traktujące marki jako symbole statusu materialnego. W segmencie super premium konkurentem jest marka Lavazza. Udział wartościowy kaw Davidoff w segmencie kawy palonej super premium wynosi ok. 16 proc. (źródło: Tchibo). Swoją nazwę Davidoff 57 Espresso Instant zawdzięcza perfekcyjnie dobranym parametrom, oznaczonym 57. stopniem. (MKS)

Czytaj więcej na temat: , , ,