Kraj

Deloitte Digital CE z agencją kreatywną Acne

Współpraca ma pozwolić na poszerzenie skali działalności.

Deloitte Digital Central Europe nawiązała współpracę z agencją kreatywną Acne ze Sztokholmu, która w sierpniu br. została kupiona przez Deloitte NWE (struktura Deloitte na region Europy Północnej i Zachodniej). Partnerstwo między firmami ma wzmocnić kompetencje kreatywne i poszerzyć skalę działalności. 

 – Nowy partner w grupie pozwala nam wzmocnić kompetencje kreatywne na skalę europejską. Połączenie doświadczenia w zakresie analizy danych i wiedzy technologicznej, a także doświadczenia w budowaniu i wdrażaniu strategii digitalowych z umiejętnościami kreatywnymi o światowym poziomie pozwoli nam na realizację nawet najbardziej ambitnych i wymagających projektów międzynarodowych – mówi Olgierd Cygan, lider Deloitte Digital w Polsce i Europie Środkowej.

Deloitte Digital wcześniej nawiązał również partnerstwo m.in. z Salesforce – oferującą narzędzia wsparcia sprzedaży i obsługi klienta (CRM), oraz z MuleSoft – dostawcą wiodącej platformy do budowy sieci aplikacji. Partnerstwo z Acne wzmacnia usługi doradztwa technologicznego dla firm m.in. w zakresie zarządzania interfejsem programistycznym aplikacji (API) oraz projektów związanych z integracją danych w oparciu o tę technologię. Acne, powstała 1996 r., jest agencją kreatywną specjalizującą się w storytellingu marek. W portfolio ma współpracę z  H&M, IKEA i Spotify. Oferuje usługi kreatywne oraz doradztwo w obszarze digitalizacji, strategii oraz tworzenia materiałów filmowych i fotograficznych.