Kraj

Marta Biernacka-Miernik na czele ComPress

Agencja ma nowego dyrektora zarządzającego.

Marta Biernacka-Miernik na czele ComPress
Nowym dyrektorem zarządzającym agencji doradztwa komunikacyjnego ComPress SA została Marta Biernacka-Miernik. Z rynkiem komunikacji jest związana od ponad 10 lat.
Jak zapewnia firma, zmiany kadrowe są wynikiem intensywnego rozwoju. Spółka w ostatnim czasie pozyskała kilku klientów do obsługi PR i zrealizowała kilka kompleksowych projektów pilotażowych. ComPress planuje też wdrożenie nowej strategii rozwoju oraz zintensyfikowanie działań akwizycyjnych.
Marta Biernacka-Miernik będzie odpowiadała za nadzór nad działalnością operacyjną ComPress i kontynuowała rozwój biznesu opartego na usługach premium z zakresu relacji inwestorskich, public affairs i PR kryzysowego. Bezpośrednio przed dołączeniem do spółki ComPress, Marta Biernacka-Miernik przez 10 lat zarządzała agencją All Inclusive, mającą mocne kompetencje w branży motoryzacyjnej, paliwowej, IT i finansach. Wcześniej pracowała jako redaktor i dziennikarz ekonomiczny m.in. w “Pulsie Biznesu” i “Forbesie”.

Jednocześnie Agata Wiśniewska-Zaleska zrezygnowała z funkcji wiceprezes agencji public relations ComPress (jej większościowym akcjonariuszem jest Gremi Media). Z firmą była związana przez ponad rok.
Odświeżony zespół ComPress zasiliła również Beata Krawczyk jako new business director. Beata Krawczyk od kilkunastu lat realizuje projekty wspierające firmy w obszarze promocji, komunikacji i eventów w Polsce i za granicą.
W lipcu 2017 r. na stanowisko prezesa zarządu ComPresss SA powołano Marcina Kowalczyka, który rozpoczął wdrażanie nowej strategii. Jego nominacja związana była z nowo nakreślonym kursem biznesowym. Agencja zamknęła III kwartał 2017 r. z przychodami w wysokości 311 tys. zł, co oznacza wzrost o 54 proc. r./r.