Kraj

Spółdzielcza Grupa Bankowa promuje "Konto za złotówkę" [wideo]

Udostępnieniu nowej oferty towarzyszy pierwsza wspólna kampania promocyjna Banków Spółdzielczych SGB pod hasłem "Odkryj wartość jednej złotówki".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F14uEmYELVe0%22%7D
Spółdzielcza Grupa Bankowa wprowadza pierwszą wspólną ofertę dostępną w zrzeszonych Bankach Spółdzielczych – “Konto za złotówkę”. To propozycja, która obejmuje prowadzenie konta osobistego, kartę zbliżeniową Mastercard oraz nową aplikację mobilną Portfel SGB. Udostępnieniu nowej oferty towarzyszy pierwsza wspólna kampania produktowa Banków Spółdzielczych SGB pod hasłem “Odkryj wartość jednej złotówki”.

Kampania obejmie wsparcie w ogólnopolskich stacjach TV, portalach informacyjnych, kanałach społecznościowych i wyszukiwarkach, a także w kinach oraz w postaci mailingów i materiałów POS. Za realizację i nadzór kampanii odpowiedzialny jest zespół Mastercard Advisors, przy współudziale agencji reklamowych i marketingowych. Do momentu zamknięcia tego wydania MMP24 nie udało nam się ustalić ich nazw. Media zaplanował i kupił Carat Polska (Dentsu Aegis Network Polska).