M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Świąteczna odsłona kampanii Euroloan od Scholz & Friends [wideo]

Katarzyna Kacprzak | 24 listopada 2017, 06:00

Firma deklaruje, że podczas letniej kampanii sprzedała 5-krotnie więcej pożyczek gotówkowych niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.

Wywodząca się z Finlandii firma pożyczkowa Euroloan zdecydowała się na kolejną odsłonę działań promocyjnych w telewizji i internecie. Tym razem bohaterem spotów został Święty Mikołaj. Nowa kampania potrwa do 17 grudnia br.

- Podczas letniej kampanii sprzedaliśmy 5-krotnie więcej pożyczek gotówkowych niż w analogicznym okresie
poprzedniego roku. Dlatego, aby trwałe zwiększyć nasz udział w rynku pożyczek gotówkowych, zdecydowaliśmy się na kolejną kampanię, i to w okresie naturalnie zwiększonego popytu, czyli przed świętami – podkreśla Adam
Kuśnierkiewicz, country manager Euroloan Consumer Finance Polska.

Reklamę świąteczną, podobnie jak pierwsze spoty z Finami w saunie, przygotowała agencja Scholz & Friends
Warszawa. Za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Spark Foundry.

Czytaj więcej na temat: , , ,