M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Maciej Czech chief growth officerem w MullenLowe MediaHub

Piotr Machul | 27 listopada 2017, 06:00

Będzie odpowiadać za wdrażanie nowych i rozwój istniejących obszarów firmy, również tych związanych z segmentem digital.

Maciej Czech, dotychczasowy digital director, awansuje w strukturach MullenLowe na stanowisko chief growth officera. Odpowiadać będzie głównie za wdrażanie nowych i rozwój istniejących obszarów firmy. Celem powołania nowego stanowiska jest zwiększanie przychodów i pozyskiwanie klientów poprzez rozwój nowych kompetencji, narzędzi i technologii, podnoszących poziom specjalistycznej ekspertyzy na coraz bardziej konkurencyjnym rynku technologii i usług marketingowych.

Maciej Czech odpowiedzialny będzie również za podnoszenie kultury digitalizacji w firmie, relacje z kluczowymi partnerami w tym obszarze, zarówno biznesowe, jak i handlowe, pozyskiwanie nowych partnerstw, eksplorację nowych zasobów i rozwiązań oraz ich adaptację w lokalnych warunkach.

Czech pracuje w MLMH od 2009 r., od początku odpowiadał za rozwój oferty digitalowej firmy. Wcześniej zdobywał doświadczenie, prowadząc własną firmę oraz m.in. w ING Banku Śląskim, gdzie przez 7 lat zajmował się rozwijaniem digital marketingu. MullenLowe MediaHub jest częścią globalnej grupy reklamowej MullenLowe Group (Interpublic).

 

Czytaj więcej na temat: ,