M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zawodniczki Legends Football League w kampanii napoju Black

Katarzyna Woźniak | 28 listopada 2017, 06:00

FoodCare gotowy z kampanią wspierającą energetyk - tym razem w kobiecej odsłonie.

Jak informowaliśmy w serwisie MMP24 z 21 listopada, napój Black z portfolio FoodCare został sponsorem tytularnym LFL. Zawodniczki Legends Football League pojawią się w kampanii reklamowej marki Black Energy Drink. Akcje marketingowe potrwają od drugiej połowy grudnia 2017 r. do końca lutego 2018 r. i obejmą zasięgiem telewizję, radio, prasę, outdoor, internet, w tym social media.
Dodatkowo firma zajmie się aktywacją działań trade’owych, które wesprze materiałami POS z wizerunkiem gwiazd LFL. Kampania telewizyjna obejmie spoty wizerunkowe 15-sek. oraz kampanię sponsoringową – z nastawieniem na maksymalne budowanie zasięgów w grupie docelowej.
Kampanii towarzyszyć będzie limitowana edycja Black Energy LFL All-Star Tour 2018 r. w specjalnym opakowaniu, na którym znajdą się zdjęcia gwiazd LFL. Na opakowaniu znajdzie się również informacja o konkursie, który rusza 1 grudnia br.
Kampanię w zakresie kreacji spotów TV oraz digitalu (w tym aktywacji konkursowej) przygotowała agencja Red8Digital. Za koncepcję sesji zdjęciowej odpowiada dyrekcja marketingu FoodCare, produkcję sesji zdjęciowej zrealizowała zaś agencja A12Team. Fotografem sesji był Marcin Biedroń. KV kampanii i design promocyjnej puszki powstał we współpracy agencji Red8Digital oraz działu marketingu FoodCare. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith. Autorem logotypu wydarzenia Black Energy LFL All-Star Tour jest Paweł Chwedczuk/ProPolska.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,