Zagranica

FIFA planuje otwarcie sieci licencjonowanych sklepów sportowych

Global Brands Group (GBG) i FIFA powołały zespół, który przygotuje strategię otwarcia nowej sieci sklepów. Będą to oficjalne licencyjne sklepy...

Global Brands Group (GBG) i FIFA powołały zespół, który przygotuje strategię otwarcia nowej sieci sklepów. Będą to oficjalne licencyjne sklepy FIFA, m.in. z asortymentem piłkarskim. Rozważane są różne koncepcje miejsc sprzedaży – od kiosków i stoisk typu stores-within-stores po duże obiekty ze strefą interaktywną, kawiarnią, kinem i powierzchnią do gry w piłkę. Wspólny zespół GBG i FIFA zajmie się też poszukiwaniem operatora tej sieci sprzedaży na wszystkich rynkach poza Europą i Japonią. Sklepy mają rozpocząć działalność w czasie przyszłorocznego mundialu. Zdaniem kierownictwa GBG będzie to nowy, ważny markowy produkt FIFA. (“BrandRepublic”)