Kraj

Świąteczna kampania Heinekena z Benicio del Toro

Kreację przygotowała Publicis Italia, a przy lokalnej wersji pracowały K2 i Starcom.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F7GuyEHse0tk%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Grupa Żywiec, producent m.in. piwa Heineken (holenderska grupa jest jej głównym akcjonariuszem), rusza ze świąteczną kampanią tej marki. Jej głównym elementem jest konkurs konsumencki, w którym do wygrania jest codziennie 100 wyjątkowych zestawów piwa. Trzeba wejść na stronę www.heineken.com.pl i napisać oryginalne życzenia. Autorzy najlepszych wygrywają dwa kartony piwa Heineken w świątecznym opakowaniu (15 butelek 0,5 l). Jeden zestaw wraz z życzeniami firma wysyła do wskazanej osoby, a drugi autorowi życzeń.

Konkurs wspiera spot reklamowy z udziałem aktora Benicio del Toro, który jest emitowany na platformach VoD w internecie.

Reklamę dla Heinekena stworzyła agencja Publicis Italia. W Polsce dla marki pracują agencja K2 oraz dom mediowy Starcom, który odpowiada za planowanie i zakup mediów.