M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Lego wybiera globalnie Initiative

Maciej Florek | 29 listopada 2017, 06:00

Kolejna międzynarodowa wygrana domu mediowego z IPG Mediabrands.

Koncern Lego Group zakończył przetarg na obsługę mediową. W konkursie zwyciężyła agencja Initiative, należącą do IPG Mediabrands.

O wyborze Initiative, zdaniem przedstawicieli klienta, zadecydowały m.in. priorytetowe podejście do komunikacji digitalowej, międzynarodowy zasięg agencji oraz zrozumienie potrzeb rynków lokalnych. Lego jest trzecim globalnym klientem wygranym przez Initiaitive w tym roku. Poza producentem klocków agencja Initiative zdobyła także budżety koncernów Carlsberg i Amazon.

Rozpoczęcie współpracy z Lego Group nastąpi w 2018 r.

Do tej pory w Europie, w tym w Polsce, obsługą mediową tego klienta zajmuje się Carat z grupy Dentsu Aegis Network. W Stanach Zjednoczonych dla Lego pracuje Starcom (Publicis Media).

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,