Kraj

Skoda reklamuje nowego SUV-a

"Nowa Skoda Karoq. Spróbuj inaczej" - brzmi hasło kampanii.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FRQ1xFF5azJA%22%7D
Volkswagen Group Polska, właściciel czeskiego producenta samochodów Skoda, rozpoczął kampanię reklamową wprowadzonego niedawno do sprzedaży nowego SUV-a o nazwie Karoq.

Kampania w telewizji, internecie oraz prasie prowadzona jest pod hasłem: “Nowa Skoda Karoq. Spróbuj inaczej”. Przy jej realizacji pracowały: agencja Opcom (kreacja), dom mediowy PHD Rocket (planowanie i zakup mediów) oraz agencja Isobar (social media).

Po dużym SUV-ie Kodiaq, mniejszy Karoq ma na dobre rozpocząć ekspansję Skody na jednym z najbardziej konkurencyjnych i dynamicznie rozwijających się segmentów rynku motoryzacyjnego.