Kraj

Kampania Sally Hansen w stylu femvertising

"Shetopia", najnowsza kampania Sally Hansen, ma być manifestem nowego podejścia Coty do komunikacji z konsumentkami.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FVBMjIo3dkr4%22%7D
Pisaliśmy już o nowej filozofii Coty. Najnowsza kampania marki Sally Hansen, zatytułowana “Shetopia”, ma być jej emanacją. Firma przywołuje pojęcie “femvertisingu”, czyli odchodzi od stereotypowego ukazywania kobiet w reklamie. “Shetopia” ma  burzyć stereotypy, pokazując odwrócenie ról społecznych.

– Marka Sally Hansen została stworzona przez kobietę. Silną, niezależną, idącą pod prąd, aby zrealizować marzenia. “Shetopia” jest naszą wizją świata, zainspirowaną jej postacią. Poprzez nasze działania komunikacyjne chcemy zainicjować debatę publiczną na temat kobiet, które zawdzięczają wszystko wyłącznie sobie i za sprawą swojej energii i pracy zmieniają świat na lepsze. W tej kampanii chcemy również przełamać pewne stereotypy panujące w branży beauty i pokazać, że każda kobieta ma prawo być piękna na własnych zasadach. Nie chcemy pokazywać, jak powinno wyglądać piękno, ale zachęcić nasze konsumentki, aby to one definiowały czym piękno jest dla nich – komentuje Agnieszka Majewska, dyrektor marketingu Coty Consumer Beauty na rynek Europy Środkowo-Wschodniej.

W tym samym duchu utrzymana ma być od tej pory cała komunikacja Coty. Punktem wyjścia mają być konsumentki, ich rzeczywiste potrzeby i akceptacja różnorodności.

Kampania jest adaptacją kreacji globalnej. W zakresie zakupu mediów Coty obsługuje dom mediowy Zenith.