Kraj

"Mała książka, wielki człowiek"

Rusza kampania Instytutu Książki promująca czytanie dzieciom.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FRDiQP7Xykxg%22%7D
Instytut Książki rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową pod hasłem: “Mała książka, wielki człowiek” promującą czytanie dzieciom już od chwili narodzin. Obejmie ona spoty telewizyjne i radiowe, OOH w formie citylightów oraz eventy edukacyjne. Mocną częścią kampanii są również działania prowadzone w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter, YouTube) oraz poprzez blogosferę. Do udziału w promocji zostali zaproszeni influencerzy parentingowi. To pierwsze tak obszerne przedsięwzięcie promocyjne Instytutu Książki.

Za strategię, kreację, realizację spotów i obsługę social mediów odpowiada agencja BringMore Advertising, planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy Media Group.