M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Bridge2Fun miała w br. 5,3 mln zł przychodów

Maciej Burlikowski | 30 listopada 2017, 06:00

To ponaddwukrotnie więcej niż w ub.r., zysk wzrósł ponadtrzykrotnie.

Agencja reklamowa Bridge2Fun Sp. z o.o., należąca do grupy 4Fun Media, której głównym klientem jest operator komórkowy T-Mobile Polska (Deutsche Telekom), w trakcie dziewięciu miesięcy tego roku uzyskała 5,3 mln zł przychodów, ponaddwukrotnie więcej niż w takim samym okresie ub.r. (2,5 mln zł). Koszty działalności agencji w trakcie dziewięciu miesięcy tego roku wyniosły 4,3 mln zł, wobec czego po trzech kwartałach agencja wypracowała 1,1 mln zł zysku (EBITDA), ponadtrzykrotnie więcej niż w takim samym okresie ub.r. (327 tys. zł).

Agencja reklamowa Bridge2Fun powstała w 2015 r. Zatrudnia obecnie ok. 20 osób., W związku z przejęciem agencji FCB Warsaw zmienia nazwę na FCB Bridge2Fun.

Prezesem Grupy 4Fun Media i jednocześnie prezesem Bridge2Fun jest Rafał Baran. W maju br. dyrektor zarządzającą agencji (nowo utworzone stanowisko) została Lidia Zagórska, która po 13 latach przeszła z TVN.

Oprócz T-Mobile Polska Brigde2Fun pracuje także dla: marki napojów energetycznych Black (FoodCare), Grupy Onet (Onet-RASP), serwisu ogłoszeniowego Gratka.pl (Polska Press Grupa), serwisu VoD Showmax (holding Naspers z RPA) oraz sklepu internetowego Born2be.pl (AZAGroup).

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,