Kraj

Galposter zamierza zwiększyć swoje udziały w rynku do 20 proc.

Firma Galposter, broker reklamy kinowej, planuje zwiększenie swoich udziałów w rynku do mniej więcej 20 proc. Obecnie spółka ma około...

Firma Galposter, broker reklamy kinowej, planuje zwiększenie swoich udziałów w rynku do mniej więcej 20 proc. Obecnie spółka ma około 15 proc. rynku reklamy kinowej. Ostatnio Galposter podpisał umowę z kinem ARS z Krakowa. Zdaniem przedstawicieli firmy kino to ma bardzo dużą wartość, ponieważ jest ulokowane w centrum miasta, a wielkość jego widowni to około 250 tys. widzów rocznie. Galposter zajmuje się również obsługą reklamową sieci multipleksów Kinoplex. Na rynku brokerów reklamy kinowej są również takie firmy jak: Best – Marketing Promotion Agency i New Age Media. Obecnie Galposter prowadzi akcję promocyjną pod nazwą “Perły polskiej reklamy”. Akcja ta ostatnio została wyróżniona przez tygodnik “Wprost” jako kulturalne wydarzenie tygodnia i polega na wyświetlaniu polskich reklam kinowych z okresu dwudziestolecia międzywojennego. (JD)