M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Unique One przygotowała loterię dla Nescafe

Joanna Niewiadomska | 30 listopada 2017, 06:00

Akcja promuje sprzedaż kaw w sieci Carrefour.

Agencja Unique One, wybrana w drodze przetargu, przygotowała loterię audioteksową dla Nescafe. Loteria pod hasłem „Złap nagrody od Nescafe” ma na celu zwiększenie sprzedaży i przyciągnięcie nowych klientów w Carrefourze. Potrwa w sklepach sieci do 12 grudnia br.

Loterią objęte są kawy czarne marki Nescafe, napoje kawowe marki Nescafe oraz Nescafé Dolce Gusto. Aby wziąć udział w loterii, klienci muszą jednorazowo kupić produkty biorące udział w loterii za min. 10 zł, następnie wysłać SMS. Po oddaniu zgłoszenia konsument od razu dowiaduje się, czy wygrał nagrodę dzienną (karta podarunkowa Carrefour – 50 kart dziennie). Na koniec loterii każde zgłoszenie bierze udział w losowaniu samochodu: Citroen C3.

Agencja Unique One jest odpowiedzialna za opracowanie konceptu kreatywnego, obsługę akcji i jej organizację. Loterię wspierają materiały POS (owijka paletowa, wobbler, gazetka Sieci Carrefour).

Czytaj więcej na temat: , , ,