M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Opus B wygrywa podwójne złoto Creativity International Awards

Katarzyna Woźniak | 4 grudnia 2017, 06:00

To już 10. i 11. nagroda dla krakowskiej agencji w tym roku.

Projektanci Opus B Brand Design zdobyli uznanie jurorów w międzynarodowym konkursie Creativity International Awards, zyskując aż dwie złote statuetki za koncepty Barberian oraz Slow. To kolejno 10. i 11. nagroda dla zespołu Opus B Brand Design w tym roku.
Creativity International Design Awards to jeden z najstarszych niezależnych konkursów branży reklamowej i projektowania graficznego. Jest adresowany zarówno do profesjonalistów, jak i studentów, a jego historia sięga lat 70. ubiegłego wieku. W tegorocznej edycji konkursu zespól Opus B Brand Design zdobył dwa złote trofea w kategorii print & packaging. Uwagę jurorów zwróciły koncepty Barberian oraz Slow.
Barberian to marka skierowana do mężczyzn, którzy dbają o długi zarost. Slow to koncept napoju "antyenergetyka". Zamysłem autorów było stworzenie opakowania, które będzie skłaniało konsumentów do nowego sposobu spożywania produktu.

Czytaj więcej na temat: ,