M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

L’Oreal: po trzech kwartałach 4,5-proc. wzrost sprzedaży LFL

( red. ) | 4 grudnia 2017, 06:00

Najlepiej wypada dywizja L’Oreal Luxe, dobrze rokuje dywizja Active Cosmetics.

L'Oreal ogłosił wyniki kwartalne. Globalne przychody ze sprzedaży sięgnęły 19,5 mld euro, co oznacza 5,8-proc. wzrost względem pierwszych dziewięciu miesięcy 2016 r. (4,5 proc. w ujęciu LFL – like for like). W samym III kwartale obroty L’Oreala wyniosły 6 mld euro, o 2,5 proc. więcej niż w tym samym okresie rok wcześniej (5,1 proc. - LFL).
Dwucyfrowy wzrost przychodów ze sprzedaży raportują dywizje L’Oreal Luxe ze swoimi markami Lancôme, Yves Saint Laurent, Giorgio Armani i Kiehl's (13,2 proc.) oraz Active Cosmetics m.in. z La Roche Posay i Vichy (11,3 proc.). Najsłabiej wypadła dywizja profesjonalna (- 0,6 proc.). Spowolnienie i 2-proc. wzrost dywizji Consumer Products ma być wynikiem osłabienia na rynku amerykańskim i francuskim.
Geograficznie największy wzrost odnotował oddział wschodnioeuropejski (13,8 proc.), ale też region Azji i Pacyfiku ze szczególnym wskazaniem na Chiny oraz Amerykę Południową. W naszym regionie najmocniej pracowały marki makijażowe, takie jak NYX Professional Makeup, Maybelline New York, Yves Saint Laurent i Urban Decay.
Przychody ze sprzedaży za pośrednictwem e-commerce wzrosły w III kwartale o 31,6 proc.

(L'Oreal)

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,