Zagranica

Brytyjski Starcom wprowadza zmiany w managemencie

Dom mediowy Starcom w Wielkiej Brytanii rezygnuje z drugiego członu nazwy Motive. Jednocześnie w agencji zachodzą poważne zmiany w polityce...

Dom mediowy Starcom w Wielkiej Brytanii rezygnuje z drugiego członu nazwy Motive. Jednocześnie w agencji zachodzą poważne zmiany w polityce kadrowej. Ian Clarke, international client director, Andy Roberts, buying director, i Nigel Foote, group strategy director, będą pełnić dodatkowe obowiązki na stanowiskach managing directorów w regionie EMEA. Pete Edwards, obecny managing director agencji Starcom Motive, będzie odpowiedzialny dodatkowo za rozwój produktów Starcom Next w regionie EMEA, do których należą takie kanał komunikacji jak marketing szeptany i gry. Powstały także trzy nowe stanowiska pracy w Starcom MediaVest: Stewart Easterbrook został operation directorem, Avril Gallagher – client services directorem, a Richard Hartell – planning ditrectorem. (“Media & Marketing Europe”)