Kraj

Philips promocją wspiera duże telewizory

Pod hasłem "Telewizor to nie wszystko" 25 marca rozpocznie się promocja konsumencka czterech wybranych modeli telewizorów Philips 29 cali. Celem...

Pod hasłem “Telewizor to nie wszystko” 25 marca rozpocznie się promocja konsumencka czterech wybranych modeli telewizorów Philips 29 cali. Celem akcji jest wzrost sprzedaży i kreowanie wizerunku marki. Agencja IQ Marketing odpowiedzialna jest za komunikację BTL promocji, w tym kreację i produkcję materiałów POS dostępnych w sklepach RTV na terenie całego kraju, dystrybucję nagród promocyjnych oraz produkcję spotu radiowego. Zgodnie z zasadami promocji każdy, kto zakupi jeden z czterech promocyjnych modeli telewizorów Philips, otrzyma nagrodę gwarantowaną – DVD lub boombox marki Philips. Warunkiem otrzymania wybranej nagrody jest przesłanie pod wskazany adres wypełnionego kuponu promocyjnego dostępnego w punktach sprzedaży. (TW)