Kraj

Selectivv wprowadza dwa nowe narzędzia

Klienci mogą skorzystać z Selectivv Location Audience Viewer i Selectivv Mobile Audience Meter.

Selectivv Mobile House wprowadza dwa nowe rozwiązania dla swoich klientów. Pierwsze z nich, Selectivv Location Audience Viewer, pozwala sprawdzić potencjał reklamowy dowolnej lokalizacji w Polsce. Po wpisaniu wybranego adresu oraz wyborze promienia wyszukiwania marketer otrzymuje informacje o dziennej liczbie osób przebywających na wskazanym obszarze, ich demografii oraz profilach behawioralnych. Dane pochodzą z ostatnich 12 miesięcy.

Drugie narzędzie, Selectivv Mobile Audience Meter, ma pozwalać sprawdzić, kim dokładnie są odbiorcy kampanii mobile, i zweryfikować pracę podwykonawców. Jego działanie polega na dodaniu do kampanii kodu trackingowego, dzięki któremu wyświetlenia i kliknięcia generowane w trakcie kampanii są weryfikowane z Selectivv DMP – zbioru informacji o użytkownikach mobile obejmującym 15 mln osób.