Przetargi

Upside wygrywa przetargi i poszerza współpracę z Bakomą

Agencja przygotuje dwie akcje promocyjne.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FqkZbsnIqLq8%22%7D
Agencja reklamowa Upside wygrała dwa przetargi rozpisane przez producenta produktów mlecznych Bakoma. Pierwszy dotyczył organizacji promocji jogurtu Bakoma Naturalny Gęsty do zastosowania w kuchni oraz opracowania spójnej i długoterminowej koncepcji obecności w internecie, m.in. na stronie WWW i w mediach społecznościowych. Celem projektu Kuchniajogurtowa.pl jest promocja jogurtu jako idealnego, lekkiego i zdrowego zamiennika śmietany.

Drugi opierał się na mechanizmie loterii promocyjnej, która rozpocznie się w grudniu br. Promocja dotyczy trzech produktów z portfolio Bakomy, Polskich Młynów i Komagry. Upside przygotuje koncept reklamy telewizyjnej, zrealizuje i wyprodukuje spot, który ma promować loterię z nagrodami.

Wygrana w obu przetargach oznacza rozszerzenie współpracy Bakomy z Upside. Agencja odpowiadała wcześniej m.in. za wsparcie komunikacyjne debiutów rynkowych jogurtów pitnych Bakoma Bio i Bakoma Woman.