Kraj

Burda stawia na unikatowe relacje z klientami

Wyrazem kreatywnego podejścia ma być m.in. projekt we współpracy z Samsungiem.

Burda stawia na unikatowe relacje z klientami
14 grudnia rusza nowy projekt firmy Samsung i Burda International Poland – “Samsung workshop studio” skierowany wyłącznie do kobiet. To już drugi etap rozpoczętej w tym roku współpracy Samsunga i Burdy, którego celem ma być pokazanie jak technologie mogą wspierać kobiety.

– Zaczęliśmy od sesji fotograficznej w “Elle”, która pokazywała sylwetki kobiet z działów marketingu i nowych technologii Samsunga. To wymagało odwagi i cieszę się, że stać na takie wyzwania zarówno nas, jak i naszych klientów. Wierzę, że właśnie takie niestandardowe podejście do kontaktów z klientami może zaowocować dla klientów, dla nas i dla czytelników. Takich rozwiązań będziemy szukać i w tym między innymi kierunku mają prowadzić zmiany w naszej firmie – mówi Magdalena Kieferling, szefowa komunikacji w Burda International Polska. O zmianach w wydawnictwie pisaliśmy kilka dni temu.

W warsztatach weźmie udział 50 laureatek konkursu, który ogłoszony zostanie na łamach styczniowych numerów “Elle” i “Glamour” (pojawią się w kioskach w połowie grudnia). Zwyciężczynie przyjrzą się profesjonalnej sesji zdjęciowej i wezmą udział w towarzyszących jej warsztatach (prowadzonych przez Adama Plucińskiego, fotografa, i Agnieszkę Stopyrę, rysowniczkę i graficzkę), które pomogą im w zrobieniu zdjęcia konkursowego oraz rysunku z backstagu sesji na telefonach firmy Samsung. Nagrodą główną będzie publikacja fotografii z oznaczeniem profilu zwyciężczyni na Instagramie “Elle” i “Glamour” oraz w artykule w magazynie drukowanym. Trzy najlepsze laureatki otrzymają także nagrody od firmy Samsung. Ze strony Burda International Poland projekt obsługują: Anna Zabłocka, creative projects director, Sylwia Gosiewska, senior project manager, Ewelina Kluz, senior project manager.

Podobny charakter mają realizowane z reklamodawcami projekty Klub Testerek i Klub Testerów, w ramach których czytelnicy mogą testować produkty partnerów Burdy.