Kraj

Lindt rusza ze świątecznym wsparciem

Do kampanii zaproszono blogerów i influencerów. Wsparcie jest też obecne w mediach społecznościowych. Działania realizują 4Frame i Starcom.

Ruszyła świąteczna akcja marki Lindt, która potrwa do Wigilii. “Misiowe historie” mają być największą tegoroczną digitalową aktywacją marki i pierwszą akcją wizerunkową wspierającą Misia Lindt Teddy. Na jej potrzeby powstała bajka o świątecznej przygodzie – “Misiowe historie. Poszukiwacze zaginionej gwiazdki” oraz kreator audiobooka oparty na stronie www.misiowehistorielindt.pl.

Akcja wspierana jest przez blogerki: My Pink Plum (DIY) oraz Bakusiowo (parenting), które opowiedzą własne “Misiowe historie”. Akcja komunikowana będzie poprzez kanały social media marki Lindt oraz influencerów.

Agencja 4Frame odpowiada za koncept kreatywny i realizację świątecznej akcji wizerunkowej Lindt. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom.