Kraj

GP Battery powierzyła obsługę budżetu mediowego Macroscope OMD

Budżet mediowy GP Battery Poland będzie obsługiwał dom mediowy Macroscope OMD, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Informacji o wybranym domu i organizowanym...

Budżet mediowy GP Battery Poland będzie obsługiwał dom mediowy Macroscope OMD, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Informacji o wybranym domu i organizowanym przetargu nie potwierdziły Małgorzata Aftowicz, project manager z GP Battery, i Agnieszka Stelmaszczyk, dyrektor zarządzający Macroscope OMD. Firma współpracowała wcześniej z internetową dywizją OMD – OMD Digital. GP Battery zakończyła przed kilkoma miesiącami współpracę z agencją reklamową Goldfinger. Mediami za pośrednictwem agencji kreatywnej zajmował się dom mediowy BrandConnection. Strategię i kreację kampanii reklamowych firma ma przygotowywać we własnym zakresie. (JN)