M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Cin & Cin startuje z kampanią TV

Maciej Burlikowski | 7 grudnia 2017, 06:00

Należąca do Ambry marka win reklamuje się jako sponsor imprezy w kwietniu w Krakowie.

Marka win Cin & Cin, należąca do Ambra SA, największej firmy winiarskiej w kraju, rusza z telewizyjną kampanią reklamową z myślą o okresie noworoczno-karnawałowym. Ponieważ w telewizji nie wolno reklamować marek napojów alkoholowych, poza piwami, to Cin & Cin reklamuje się jako sponsor imprezy "Lubię tak" (to nazwa całej akcji promocyjnej marki), która odbędzie się w Krakowie 28 kwietnia przyszłego roku.

Kreację promocji kampanii „Cin & Cin – Lubię tak” przygotowała agencja Chapter1. Agencja Los Mejores zrealizowała spot sponsoringowy. Zakupu mediów dokonała Ambra SA (TV) oraz SDE.pl (internet). Za koncepcję kreatywną działań online, ich realizację oraz działania PR i influencer marketing odpowiedzialna jest agencja Kuźnia PR. Przygotowanie aplikacji digitalowej oraz działania w social mediach realizuje agencja Emarketing Experts.

Spot Cin & Cin będzie emitowany od 11 grudnia w ponad 30 stacjach telewizyjnych w tym stacjach Grupy TVN oraz w największych portalach internetowych w ramach kampanii wideo online. Marka zaplanowała także intensywną kampanię sprzedażową, obejmującą materiały POS i specjalne ekspozycje. Spot wyreżyserował Marcin Ziębiński, producent i reżyser z 20-letnim doświadczeniem (twórca filmów fabularnych, m.in. "Gniew" i "Dublerzy" oraz licznych produkcji reklamowych i teledysków).

Kolejnym elementem tegorocznej kampanii Cin & Cin jest konkurs dla konsumentek, w którym nagrodami głównymi są profesjonalne sesje fotograficzne o wartości 3 tys. zł dla trzech zwyciężczyń. Jego ambasadorkami są: Klaudia Antos, tancerka i choreografka, Nina Kozieradzka, znana jako DJ-ka Neen, oraz podróżniczka Monika Mariotti.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,