M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Amazon mocno zainwestuje w rozwój marek własnych

( red. ) | 12 grudnia 2017, 06:00

Gigant e-commerce odważnie wkracza na rynek FMCG.

Amazon, zachęcony wyśmienitymi wynikami sprzedaży odzieży swoich marek własnych, postanawia mocno zainwestować we własne brandy FMCG. W centrum zainteresowania giganta znajdują się produkty spożywcze, dla niemowląt, akcesoria i produkty dla zwierząt domowych, które Amazon chce sprzedawać na wielu rynkach, tworząc tym samym konkurencję dla międzynarodowych marek wielkich koncernów. W swoim portfolio Amazon ma już np. chusteczki dla niemowląt sprzedawane pod marką Amazon Elements. W ostatnich tygodniach w Stanach Zjednoczonych pojawiła się marka Amazon Fresh, świeżo zmielonej kawy, która obecnie dostępna jest już w ośmiu odmianach.

(Retail Update)

Czytaj więcej na temat: