Kraj

Visa wyśle 12 Polaków do PyeongChang

Akcję wspiera ogólnopolska kampania reklamowa w telewizji, internecie i na outdoorze.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F2qwhjl3jhjE%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FAWhk6JD-zoY%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Feg-mG40GZRA%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Organizacja płatnicza Visa rozpoczyna promocję i konkurs konsumencki pod hasłem: “Płać z Visa i dołącz do mistrzów!” związany z przyszłorocznymi zimowymi igrzyskami olimpijskimi w koreańskim PyeongChang, których Visa jest globalnym sponsorem.

Dla posiadaczy kart Visy w Polsce do wygrania jest sześć dwuosobowych 5-dniowych wyjazdów do PyeongChang (nocleg, bilety na wydarzenia sportowe w ramach igrzysk – w tym konkursy skoków narciarskich). Warunkiem jest dowolna płatność kartą Visa lub smartfonem – na kwotę min. 5 zł, zachowanie potwierdzenia transakcji i rejestracja na stronie www.visa.pl/konkurs (w tym odpowiedź na pytanie konkursowe). Zgłoszenia będą przyjmowane do 27 grudnia br. włącznie. Dodatkowo do wygrania jest również sześć dwuosobowych 4-dniowych wyjazdów do Park City w Utah (Salt Lake City) w Stanach Zjednoczonych, areny zimowych igrzysk olimpijskich w 2002 r. – na miejscu na zwycięzców czeka m.in. przejażdżka prawdziwym bobslejem. W konkursie przewidziano także szereg dodatkowych nagród, m.in.: sześć kart podarunkowych Carrefour o wartości 10 tys. zł każda, lokalizatory bluetooth, interaktywne opaski sportowe czy subskrypcje premium do muzycznego serwisu streamingowego Spotify.

Promocję wspiera ogólnopolska kampania reklamowa obejmująca m.in. emisję spotów w telewizji, internecie i kinach oraz działania marketingowe online.

Realizację konkursu Visa zleciła agencji Saatchi & Saatchi Poland. Ona również przygotowała kreację kampanii reklamowej. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.