Organizacja płatnicza Visa rozpoczyna promocję i konkurs konsumencki pod hasłem: “Płać z Visa i dołącz do mistrzów!” związany z przyszłorocznymi zimowymi igrzyskami olimpijskimi w koreańskim PyeongChang, których Visa jest globalnym sponsorem.
Dla posiadaczy kart Visy w Polsce do wygrania jest sześć dwuosobowych 5-dniowych wyjazdów do PyeongChang (nocleg, bilety na wydarzenia sportowe w ramach igrzysk – w tym konkursy skoków narciarskich). Warunkiem jest dowolna płatność kartą Visa lub smartfonem – na kwotę min. 5 zł, zachowanie potwierdzenia transakcji i rejestracja na stronie www.visa.pl/konkurs (w tym odpowiedź na pytanie konkursowe). Zgłoszenia będą przyjmowane do 27 grudnia br. włącznie. Dodatkowo do wygrania jest również sześć dwuosobowych 4-dniowych wyjazdów do Park City w Utah (Salt Lake City) w Stanach Zjednoczonych, areny zimowych igrzysk olimpijskich w 2002 r. – na miejscu na zwycięzców czeka m.in. przejażdżka prawdziwym bobslejem. W konkursie przewidziano także szereg dodatkowych nagród, m.in.: sześć kart podarunkowych Carrefour o wartości 10 tys. zł każda, lokalizatory bluetooth, interaktywne opaski sportowe czy subskrypcje premium do muzycznego serwisu streamingowego Spotify.
Promocję wspiera ogólnopolska kampania reklamowa obejmująca m.in. emisję spotów w telewizji, internecie i kinach oraz działania marketingowe online.
Realizację konkursu Visa zleciła agencji Saatchi & Saatchi Poland. Ona również przygotowała kreację kampanii reklamowej. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.