Bank mBank po raz trzeci przygotował kampanię reklamową pod hasłem: “#uwazniwsieci”, w której zwraca uwagę na zasady bezpiecznego korzystania z internetu. Kieruje ją nie tylko do swoich klientów, ale do wszystkich użytkowników internetu. Wskazuje najpopularniejsze metody stosowane przez cyberprzestępców i wyjaśnia, jak się przed nimi bronić. Powstały trzy spoty, których celem jest zwrócenie uwagi na problem.
– W jednym ze spotów lekarz odpowiada na pytanie o szczególnie groźne wirusy. Spodziewamy się typowo medycznej odpowiedzi, tymczasem doktor przyznaje, że niedawno otworzył nieznany załącznik z maila, który zainfekował komputer. Pokazujemy zwykłych ludzi w ich codziennej pracy w kontekście zagrożeń płynących z internetu: fałszywych maili, linków kierujących na zawirusowane strony czy logowania się do banku z otwartych sieci WiFi – mówi Iwona Ryniewicz, dyrektor departamentu komunikacji i strategii marketingowej mBanku.
Koncepcję kampanii społecznej przygotowała agencja Bimers, działania online opracował VML, a zaplanowaniem i zakupem mediów zajął się Mindshare. Spoty w reżyserii Tomasza Koneckiego wyprodukowała Flota Filmowa. Reklamy będzie można zobaczyć w telewizji i internecie.