M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Apple finalizuje zakup Shazam

( red. ) | 13 grudnia 2017, 06:00

Cena to 400 mln dolarów.

Gigant technologiczny Apple finalizuje zakup platformy Shazam, znanej ze swoich możliwości rozpoznawania muzyki po kilku zaprezentowanych dźwiękach. Platforma, której możliwości zostały w marcu poszerzone o funkcje AR, cieszy się coraz większym zainteresowaniem reklamodawców. Analitycy uważają, że to właśnie oczekiwanie na finalny kształt platformy AR był powodem odwlekania przejęcia Shazama przez Apple. 
Shazam został pobrany już ponad miliard razy i obecnie na stałe używa go 20 milionów użytkowników dziennie z ponad 190 krajów. Marki takie jak Netflix, Audi, Asda i Apple same prowadzą kampanie na Shazamie.
Przejęcie zapewnia Apple platformę reklamową AR, która może pomóc rywalizować z rozwiązaniami oferowanymi przez smartfon Google Pixel 2 i stanowić kolejne wyzwanie dla Snapchata.

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: , , , ,