M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Hoop Cola startuje z promocją dla konsumentów i poszerza portfolio

Katarzyna Woźniak | 13 grudnia 2017, 06:00

Marka Kofoli gotowa do świętowania.

Hoop Cola, flagowa marka producenta napojów i soków Kofola, startuje z promocją konsumencką i wprowadza do portfolio nowy smak swojego produktu. Promocja konsumencka realizowana jest pod hasłem "Prześlij gwiazdkę i spełniaj marzenia”. To konkurs, w którym codziennie można wygrać 1 tys zł. Firma nagrodziła już 21 zwycięzców. W puli nagród nadal jest 28 tys. zł – codziennie jedna z osób biorących udział w zabawie wygrywa. Aby wziąć udział, należy opisać marzenie bliskiej osoby w formie życzeń i zakupić dowolny produkt marki Hoop w terminie 6.11 – 24.12. Codziennie jury wybiera najbardziej oryginalne zgłoszenia i nagradza autorów.
Kofola wprowadziła też na rynek Hoop Colę o smaku Krówkowym. Nowość w portfolio Hoop Coli zamknięto w limitowanej edycji opakowania w stylu retro. Sugerowana cena za butelkę napoju o pojemności 2 l to 3,49 zł. Za kreację kampanii, która wystartowała na początku listopada, odpowiada Hand Made, za produkcję spotu D35, a za planowanie i zakup mediów Havas Media.

Czytaj więcej na temat: , , , ,