M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Indykpol zmienia opakowania produktów

Katarzyna Woźniak | 14 grudnia 2017, 06:00

Za nowy kształt wizualny opakowań odpowiada SaltPepper Brand Design.

Agencja SaltPepper Brand Design jest odpowiedzialna za stworzenie nowego systemu wizualnego dla opakowań produktów marki Indykpol – zgodnie z jej nową strategią pozycjonowania. Celem zmian jest budowanie właściwego wizerunku marki i pozycji lidera w branży. Nowe opakowania Indykpolu mają odzwierciedlać cechy istotne dla komunikacji marki: radość, szczerość i prostotę.
Agencja podzieliła ofertę produktową na pięć grup asortymentowych. Każdej z nich przypisano odmienną kolorystykę.
Proces zmian rebrandingowych trwa od paru miesięcy. W grudniu na sklepowych półkach pojawiła się kolejna partia produktów Indykpol w nowych opakowaniach, m.in. Parówki Jedynki, Jedyneczki, Parówki z indyka, Pasztet dworski oraz mięsa Samo dobro.
Współpraca z marką Indykpol została nawiązana w wyniku wygranego przetargu.

Czytaj więcej na temat: ,