M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Deliveroo rozstrzyga brytyjski przetarg na media

( red. ) | 14 grudnia 2017, 06:00

Firma zajmująca się dostawą jedzenia powierza budżet o wartości 10 mln funtów firmie The7Stars.

Firma zajmująca się dostawą jedzenia Deliveroo rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową na terenie Wielkiej Brytanii i Irlandii. Budżet o wartości 10 mln funtów trafia w ręce agencji The7Stars. Wcześniej w całej Europie marketer obsługiwany był przez MediaCom.
The7Stars to największa brytyjska niezależna agencja mediowa. Deliveroo swoich dostarczycieli traktuje jak samozatrudnionych kontrahentów, a nie pracowników, za co był wielokrotnie krytykowany. Status współpracowników oznacza brak prawa do płacy minimalnej czy zasiłku chorobowego.
Deliveroo, założone w 2013 r., działa w ponad 100 miastach w Wielkiej Brytanii i Irlandii. Na szybko rosnącym rynku zamawiania i dostaw żywności online konkuruje z takimi rywalami jak Just Eat i Uber Eats.
Budżet Deliveroo to druga wygrana The7Stars w ciągu tygodnia. Kilka dni temu agencja wygrała przetarg Capital One szacowany na 11 mln funtów, budżet wcześniej obsługiwany był przez Spark Foundry.
Magazyn "Campaign" nadał The7Stars tytuł Domu Mediowego Roku 2017.

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,