M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Plush kontynuuje wsparcie oferty smartfon za złotówkę

Maciej Burlikowski | 14 grudnia 2017, 06:00

Bohater marki w towarzystwie twórców Suchara Codziennego.

Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus, kontynuuje wsparcie reklamowe dla drugiej swojej marki – Plush – w ramach kampanii oferty smartfon za złotówkę (dla klientów zmieniających operatora). Na facebookowym profilu marki oraz na kanale w serwisie YouTube zamieszczono film reklamowy będący kontynuacją przygód miśka (bohater marki Plush) w świecie mafii. Występują w nim Rafał Myśliński i Kamil Natil, twórcy Suchara Codziennego. Spot nawiązuje do trwającej od listopada kampanii Plusha "Plush i mafia". W ciągu kilku dni wideo zostało obejrzane ponad 2 miliony razy przez użytkowników Facebooka i YouTube. Film wspierany jest działaniami reklamowymi w Facebooku.

Kreację kampanii "Plush i mafia" przygotowała agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa, planowaniem i zakupem mediów dla Polkomtela oraz ww. opisaną aktywacją wideo zajął się dom mediowy Vizeum.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,