M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

C&A w konkursie nagradza kartami podarunkowymi

Maciej Florek | 14 grudnia 2017, 06:00

Pomysłodawcą akcji jest wydawnictwo Edipresse Polska. Za koordynację kampanii odpowiada dom mediowy Carat.

C&A wystartował ze świąteczną kampanią online’ową promującą wybrane artykuły marki. Akcję wspiera aktywacja konsumencka – konkurs, w którym nagrodami są karty podarunkowe.

Akcja potrwa do 20 grudnia. Konkurs promowany jest na serwisach należących do wydawcy Edipresse, za pomocą mailingu do bazy Edinet Kobieta oraz na Facebooku i Instagramie wydawcy. Dodatkowa komunikacja odbywa się w prasie.

Pomysłodawcą działania jest wydawnictwo Edipresse Polska. Za koordynację kampanii odpowiada dom mediowy Carat, który współpracuje z C&A od 2016 r. Agencja jest odpowiedzialna za obsługę mediową marki (zarówno offline, jak i online).

Czytaj więcej na temat: , ,