M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kompania Piwowarska wprowadza piwo dla dżentelmenów

Serwis Dzienny | 29 marca 2005, 00:00

Kompania Piwowarska SA wprowadzi na rynek nową markę piwa Dog in the Fog. Piwo tej marki jest własnym pomysłem firmy,...

Kompania Piwowarska SA wprowadzi na rynek nową markę piwa Dog in the Fog. Piwo tej marki jest własnym pomysłem firmy, przy którego tworzeniu współpracowała z agencją PZL, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Grupą docelową piwa będą dobrze sytuowani, kulturalni mężczyźni - dżentelmeni. W swojej koncepcji marketingowej piwo ma nawiązywać do angielskiej tradycji piwnej. Smak piwa ma wyróżniać się stosunkowo niską goryczą, stąd na etykiecie pojawia się napis "Extra Smooth". Dog in the Fog będzie marką premium, jednak jego cena ma być niższa od zagranicznych piw premium sprzedawanych w Polsce. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszyć będzie kampania reklamowa, która rozpocznie się od działań ambientowych, a następnie rozszerzy się na telewizję i nośniki reklamy zewnętrznej. Dog in the Fog znajdzie się prawdopodobnie wśród najsilniej wspieranych przez Kompanię Piwowarską brandów w tym roku. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Paweł Kwiatkowski, public affairs manager KP SA, nie udzielił komentarza do informacji o nowej marce. W okresie wrzesień-listopad ub.r. udziały rynkowe trzech głównych marek z portfolio Kompanii Piwowarskiej SA przedstawiały się następująco: Tyskie - 14,7 proc., Żubr - 8,6 proc., Lech - 5,4 proc. (źródło: Kompania Piwowarska na podst. ACNielsena). Oprócz nich do tego producenta należą brandy: Dębowe Mocne, Redd's, Pilsner Urquell, Miller Genuine Draft. (JD, PR)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,