M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Pampers rusza z nową kampanią w UK

( red. ) | 18 grudnia 2017, 06:00

Marka P&G dziękuje położnym za pracę. Takie przesłanie kampanii to efekt badań Royal College of Midwives.

Pampers, marka z portfolio P&G, wystartowała na Wyspach Brytyjskich z kampanią, w której dziękuje położnym za pracę. Za kreację kampanii odpowiada Saatchi & Saatchi. Minutowy spot jest inspirowany badaniami Royal College of Midwives, które wykazały, że 80 proc. młodych matek uważa, że ważne jest, aby podziękować swojej położnej, ale tylko 58 proc. to robi. To główny powód, dla którego jedna na trzy położne czuje się niedoceniona za swoją pracę.
Spot był realizowany w Szpitalu Księżnej Anny w Southampton i Centrum Porodowym New Forest. Za reżyserię spotu odpowiada Simon Ratigan. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Publicis Media.

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: , , ,