M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Tomasz Ziółkowski rozpoczyna projekt szkoleniowy Akademia Marki

Serwis Dzienny | 29 marca 2005, 00:00

Tomasz Ziółkowski, który do grudnia ub.r. pełnił funkcję wiceprezesa ds. marketingu Carlsberg Polska, będzie prowadzić nowy program szkoleniowy Akademia Marki....

Tomasz Ziółkowski, który do grudnia ub.r. pełnił funkcję wiceprezesa ds. marketingu Carlsberg Polska, będzie prowadzić nowy program szkoleniowy Akademia Marki. Nowością projektu jest dostosowanie programu do typowej ścieżki rozwoju kariery pracowników marketingu. System składa się z sześciu modułów, które zaplanowane są na trzy lata. Program np. pierwszych modułów szkoleń adresowany jest do assistant brand managerów i junior brand managerów, kolejne do np. brand managerów, a ostatnie części cyklu do marketing managerów, dyrektorów marketingu. - Taki plan szkoleń wynika z moich doświadczeń w pracy w koncernach FMCG. Osobom na stanowiskach juniorskich trzeba zaprezentować najpierw podstawową wiedzę, a kiedy nabiorą doświadczeń, np. po pół roku, przychodzi czas na kolejne szkolenie, a potem następne - mówi Tomasz Ziółkowski. Według jego obserwacji wiele nawet dużych firm FMCG nie ma wewnętrznych systemów szkoleń marketingowych, a jeżeli są, to często program szkoleniowy obejmuje jedynie top managerów. Akademia Marki ma wystartować w maju br. Tomasz Ziółkowski odszedł z Carlsberg Polska w grudniu, po trzech latach pracy, wcześniej zdobywał doświadczenie m.in. w firmach Leaf Poland i Tchibo Warszawa. Obecnie prowadzi firmę szkoleniowo-doradczą Marketing Partners. (TW)

Czytaj więcej na temat: , , , ,