Kraj

Empik zadowolony z wyników świątecznej kampanii

W ciągu miesiąca 2-minutowy film obejrzano na YouTube ponad 4 mln razy, a na Facebooku ponad 700 tys. razy.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fundefined%22%7D
Ponaddwuminutowy film reklamowy, będący świąteczną reklamą Empiku, w ciągu miesiąca w serwisie YouTube obejrzano ponad 4 mln razy, a w serwisie Facebook – ponad 700 tys. razy. Za jego  koncepcję kreatywną odpowiada agencja reklamowa Grey Group Poland, za produkcję – studio animacji Human Ark (reżyserzy: Wojciech Wawszczyk i Tomasz Lew Leśniak), natomiast za planowanie i zakup mediów – dom mediowy MEC.

Cała świąteczna kampania Empiku opiera się na 60-sekundowym spocie emitowanym m.in. w TVN i Polsacie oraz w kanałach tematycznych, a także w kinach. Oprócz tego kampania prowadzona jest w radiu.