M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Empik zadowolony z wyników świątecznej kampanii

Maciej Burlikowski | 19 grudnia 2017, 06:00

W ciągu miesiąca 2-minutowy film obejrzano na YouTube ponad 4 mln razy, a na Facebooku ponad 700 tys. razy.

Ponaddwuminutowy film reklamowy, będący świąteczną reklamą Empiku, w ciągu miesiąca w serwisie YouTube obejrzano ponad 4 mln razy, a w serwisie Facebook – ponad 700 tys. razy. Za jego  koncepcję kreatywną odpowiada agencja reklamowa Grey Group Poland, za produkcję – studio animacji Human Ark (reżyserzy: Wojciech Wawszczyk i Tomasz Lew Leśniak), natomiast za planowanie i zakup mediów – dom mediowy MEC.

Cała świąteczna kampania Empiku opiera się na 60-sekundowym spocie emitowanym m.in. w TVN i Polsacie oraz w kanałach tematycznych, a także w kinach. Oprócz tego kampania prowadzona jest w radiu.

Czytaj więcej na temat: , , , ,