Od stycznia 2018 r. Marcin Gadziński obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego Gazeta.pl. To nowe stanowisko w strukturze firmy. Gadziński będzie odpowiadał za wyniki, finanse i rozwój grupy Gazeta.pl. – Zależy nam na tym, aby Gazeta.pl działała jeszcze szybciej i skuteczniej zarówno na poziomie redakcji, jak i biznesu. Dlatego portal Gazeta.pl i jego serwisy, Sport.pl, a także zespół rozwoju produktu powinny być zarządzane przez jedną osobę. Zmiany w strukturze pozwolą nam sprawniej podejmować decyzje i konsekwentnie realizować priorytetowe zadania – tłumaczy Paweł Wujec, dyrektor segmentu Internet w Agorze.
Marcin Gadziński na nowym stanowisku dyrektora zarządzającego Gazeta.pl będzie odpowiadał za pracę wszystkich zespołów redakcyjnych i biznesowych serwisów grupy Gazeta.pl oraz Sport.pl, a także zespołu rozwoju produktu pod kierownictwem Krzysztofa Stankiewicza.
Marcin Gadziński był dyrektorem i wydawcą Sport.pl od 2013 r. Odpowiadał m.in. za rozwijanie aplikacji Sport.pl Live i projektów socialmediowych. Ma bogate doświadczenie dziennikarskie, był m.in. korespondentem “Gazety Wyborczej” w USA.
Dyrektorem programowym Gazeta.pl odpowiedzialnym za wszystkie treści w serwisach grupy Gazeta.pl i Sport.pl oraz nowe projekty i formaty pozostaje Paweł Stremski.
Nową szefową Sport.pl odpowiedzialną za strategię i rozwój jest Marlena Jezierska, dotychczas dyrektor marketingu i rozwoju biznesu tej marki.
Marlena Jezierska od dziesięciu lat związana jest z biznesem internetowym, a od sześciu – sportowym. Ma bogate doświadczenie w realizacji projektów marketingowych i sponsoringowych – do promocji Sport.pl zaangażowała znanych sportowców, a także z powodzeniem rozwijała serwis MyFitness.pl, m.in. współpracując z jego ambasadorkami.