M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Soraya przeprowadzi telewizyjną kampanię marki St. Ives

Serwis Dzienny | 29 marca 2005, 00:00

Spółka Soraya rozpocznie na początku kwietnia br. kampanię reklamową linii kosmetyków do pielęgnacji ciała St. Ives Swiss Formula. Realizacja tej...

Spółka Soraya rozpocznie na początku kwietnia br. kampanię reklamową linii kosmetyków do pielęgnacji ciała St. Ives Swiss Formula. Realizacja tej kampanii jest efektem przyjętego planu relaunchu kosmetyków St. Ives. Ponadto firma poszerzy o nowe kosmetyki serię Wanilia marki St. Ives. Największy nacisk położy na gamę peelingów do ciała i twarzy, które są również najlepiej sprzedającymi się kosmetykami St. Ives. Zdaniem Sylwii Sławińskiej, kierownika ds. kontaktów z prasą i mediami oraz projektów specjalnych, na rynku amerykańskim rośnie znaczenie tej gamy produktów, co wpływa na spadek sprzedaży żeli do mycia twarzy. Ten trend firma chce przenieść na rynek polski. Adaptację spotu reklamowego przygotowało studio Badi Badi. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat Polska. Kampania potrwa miesiąc. Wartość budżetu nie została podana. Spółka Soraya należy do szwedzkiej firmy Cederroth, która jest częścią amerykańskiego koncernu Alberto-Culver. (JD)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,