M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraft z emocjonalnym przekazem adresowanym do rodziców

( red. ) | 19 grudnia 2017, 06:00

Kraft świętuje 100-lecie swojej marki.

W Stanach Zjednoczonych wystartowała multibrandowa kampania firmy Kraft, która podkreśla swoje związki z rodziną i kieruje do swoich konsumentów emocjonalny przekaz o rodzicielstwie. W kampanii wystąpili rodzice i ich dzieci. Rodzice opowiadają o trudach rodzicielstwa, o jego pułapkach i o tym, że wychowywanie dzieci jest najważniejsze na świecie – dlatego tak trudne i frustrujące. Analitycy wskazują, że emocjonalny przekaz kampanii ma wpisywać się w światowe trendy w komunikacji.
Kampania realizowana jest pod hasłem "Family Greatly". Tymi działaniami firma chce podkreślić wieloletnią tradycję swojej produkcji (w tym roku obchodzi 100-lecie). Z tej okazji ujednoliciła opakowania produktów ze swojego portfolio. Kampania kładzie nacisk na produkty pod flagową marką Kraft, a nie Kraft Heinz Co., które obejmują takie marki, jak Philadelphia, Oscar Meyer i Planters.
Za kreację kampanii odpowiada Leo Burnett, a koncepcja powstała na podstawie badań, które wykazały, że 80 proc. rodziców czuję silną presję bycia perfekcyjnym, która dodatkowo utrudnia im stresujące obowiązki rodzicielskie. Te same badania wykazują, że dzieci wcale nie chcą, żeby rodzice byli idealni, tylko wspaniali.
Kraft pozostał przy kolorze niebieskim, który od lat by obecny w jego logotypie. W kampaniach w 2018 r. Kraft wykorzysta wizerunek autentycznych rodzin zasiadających przy stole – badania wykazały, że ponad 80 proc. badanych uważa, że wspólne posiłki scalają i jednoczą rodzinę. 

(AdAge)

Czytaj więcej na temat: ,