M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

LOT reklamuje się w kinach

Maciej Burlikowski | 20 grudnia 2017, 06:00

W ramach wizerunkowych działań PLL LOT startuje kampania w sieci Cinema City.

Polskie Linie Lotnicze LOT wystartowały z kampanią reklamową w sieci kin Cinema City. W multipleksach emitowany jest 30-sekundowy spot pt. "Bądź gościem naszych najlepszych pilotów". Reklamę na ekranach wspierają spoty wyświetlane na zsynchronizowanych plazmach umieszczonych w holach. Kreację spotu przygotowała agencja Grey Group. Za zakup mediów odpowiada FullSix Media. Działania w kinach koordynuje New Age Media.
Kampania kinowa ma charakter wizerunkowo-produktowy. Działania w kinach są częścią szerszej kampanii prowadzonej w TV, internecie i prasie (w magazynie „Kukbuk”).

W kolejnych odsłonach akcji przedstawiane będą inne atuty firmy, m.in. rozwój siatki połączeń i floty oraz usługi dodatkowe.

W dalszym etapie kampania prowadzona będzie również na kluczowych dla PLL LOT rynkach zagranicznych, m.in. w Ameryce Północnej i Azji.

Czytaj więcej na temat: , , , ,