M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Pepsi z pierwszą lokalnie spersonalizowaną soczewką na Snapchacie

Maciej Florek | 21 grudnia 2017, 06:00

Ma to być pierwszy tego typu projekt w Polsce.

Marka Pepsi w ramach świątecznej kampanii zamieni użytkowników Snapchata w niebieskie Elfy za pomocą  funkcji tej platformy, tzw. Lenses, czyli soczewki pełniącej funkcję nakładki na obraz, który nagrywamy. Ma to być pierwsza w Polsce soczewka typu fully customized dostępna w aplikacji 24 i 25 grudnia br.

Kreacja dla Pepsi została przygotowana na podstawie indywidualnego kreatywnego pomysłu w ramach współpracy Deloitte Digital ze Snapchatem. Za zakup powierzchni reklamowej odpowiedzialny jest dom mediowy Media Direction OMD we współpracy z firmą Httpool Polska – oficjalnym partnerem Snapchata w Polsce.

Czytaj więcej na temat: , , , ,