M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Leo Burnett wygrywa budżet Eurobanku

Maciej Burlikowski | 21 grudnia 2017, 06:00

Bank zmienia agencję, ale Piotr Adamczyk pozostanie w jego reklamach.

Bank Eurobank (Societe Generale) rozstrzygnął przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną i do współpracy wybrał agencję reklamową Leo Burnett Warszawa. Oznacza to, że agencja reklamowa GPD traci klienta, dla którego pracowała do początku 2015 r. W finale tego przetargu Leo Burnett rywalizowała z agencją Isobar. Bank zawarł z nową agencją kontrakt bezterminowy. Aktor Piotr Adamczyk, który jest twarzą reklamową Eurobanku od 2012 r., nadal będzie jednak występował w jego reklamach.

Dla Leo Burnett koniec br. jest bardzo udany, jak już informowaliśmy w MMP24, po czterech latach przerwy powraca ona jako wiodąca agencja reklamowa firmy telekomunikacyjnej Orange Polska, dla której pracowała w latach 2007-2013.

W tym miesiącu Eurobank rozstrzygnął także przetarg na obsługę BTL, który wygrała agencja MullenLowe Warsaw.

W zakresie produkcji reklamowej dla Eurobanku pracuje dom produkcyjny Propeller Film, a obsługą jego budżetu mediowego (planowanie i zakup mediów) zajmuje się dom mediowy Starcom.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,